domingo, 15 de junio de 2008

Samarreta ALBA

Hola,

Fa molts dies que no actualitzo el blog, ja ho se, tinc moltes coses per ficar, però no en tinc fotos, així es que quan acabin els examens, em ficaré al dia amb totes les coses que tinc encara per ensenyar-vos.

De moment aquí us deixo una samarreta que li he pintat a la meva germa.

Hola,

Hace muchos dias que no actualizo el blog, lo se, tengo muchas cosas que poner, pero no tengo fotos, así que en cuanto acabe los examenes, me pondré al día con todas las cosas que tengo aún por enseñaros.

De momento aquí os dejo una camiseta que le pinté a mi hermana.

3 comentarios:

  1. Quina samarreta més xula. Sí que sóc de Lleida capital i et vaig deixar algún missatge temps endarrera, en el que et deia que la teva germana devia estar contenta. Tot li fas per a ella.Veig que segueixes igual, la samarreta és genial.
    Vas a classes de patch o de pintura? On?
    Petons.

    ResponderEliminar
  2. Quin diseny mes bonic que t'has marcat!! :D no tens res a envejar a les samarretes que venen al stradivarius jejje

    petonets!

    ResponderEliminar
  3. Si es que tinc una sort... soc la enveja de la oficina!

    Moltíssimes gràcies!!!!!!!!!!!! M'encantaaaaaaaaaaaaa

    ResponderEliminar

Gràcies pels teus comentaris, ens encanta llegir-los :-)
Gracias por tus comentarios, nos encanta leerlos :-)