jueves, 20 de noviembre de 2008

MÉS SAMARRETES


Bona nit,

Dilluns la Pili em va estirar les orelles, em va dir que feia dies que no actualitzava el meu blog, i te raó.

Us ensenyo les samarretes que els hi vaig fer a les meves cosines i a la meva tieta, sembla que els hi van agradar molt!

Buenas noches,

El lunes
Pili va dió un tirón de orejas, me dijo que hacía dias que no actualizava mi blog, y tiene razón.

Os enseño las camisetas que les hice a mis primas y a mi tia, parece que les guastaron mucho!

2 comentarios:

  1. Molt boniques les samarretes. Com vols que no els hi agradin..
    Petons.

    ResponderEliminar
  2. Jo també m'extranyaba,de tant en tant entraba i vaig pensar que potser tenies feina,M'alegro que estiguis bé.
    Les samarretes molt maques.

    Yo tambien me extrañaba, de ves en cuando entraba y pense que quizás tenias trabajo.Me alegro que estes bien.
    Las camisetas muy bonitas.

    Petons

    ResponderEliminar

Gràcies pels teus comentaris, ens encanta llegir-los :-)
Gracias por tus comentarios, nos encanta leerlos :-)