domingo, 28 de noviembre de 2010

Creativa i Masking

Uffff quants dies!!!!! Realment no he fet res d'scrap fins avui :S quin desastre!!!! Però tinc cosetes per contar-vos!

Vaig anar a Creativa el dissabte (ja fa dies d'això!) amb la
Rosana, la Loli i la Maria (ma germana) i ens ho vam passar bé, vam comprar cosetes, vaig recollir la meva super decoratrice que em va tocar al sorteig de Scrapbloc (Vanesa, Silvia, moltíssimes gràciessssss és genial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) i per la nit vaig anar a la trobada de Fem Scrap on vaig conèixer gent nova i vaig trobar gent a qui feia moltíssim que no trobava!!!!! així que tot perfecte!!!

I desprès del resum, us vull ensenyar la targeta que he fet seguint el tutorial que la
Patricia ha fet per Bambola. La tècnica m'ha agradat molt i he pogut estrenar els copic que em va regalar la Maria per l'aniversari (tot i que hauria de mirar com s'han de fer servir exactament...) , així que segur que repeteixo! I si us agrada, animeu-vos que hi ha premi!
Uffff cuantos días!!!!! Realmente no he hecho nada de scrap hasta hoy :S que desastre!!!! Pero tengo cositas para contaros!

Fui a Creativa el sábado (ya hace días de esto!) con Rosana, Loli y Maria (mi hermana) y nos lo pasamos bien, compramos cositas, recogí mi super decoratrice que me toco en el sorteo de Scrapbloc (Vanesa, Silvia, muchísimas graciassssss es genial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) y por la noche fui al encuentro de Fem Scrap donde conocí a gente nueva y me encontre con gente a quien hacía mucho tiempo que no encontraba!!!!! así que todo perfecto!!!

Y después del resumen, os quiero enseñar la tarjeta que he hecho siguiendo el tutorial que Patricia ha hecho para Bambola. La técnica me ha gustado mucho y he podido estrenar los copic que me regalo Maria para mi cumpleaños (aunque tend´re que mirar como se usan exactamente...) , así que seguro que repito! Y si os gusta, aniramos que hay premio!

3 comentarios:

  1. Que chula tu tarjeta Albita me encantan esos monstruos que ademas estan genial coloreados,el sello de fondo es genial y el color del fondo me encanta, gracias por participar me alegro de que vuelvas a hacer cositas.Besotes =P

    ResponderEliminar
  2. Es una chulada de tarjeta y esos mostruitos me encantan.
    Besitos,
    Rosana

    ResponderEliminar
  3. Gràcies a tu per ajudar-nos a tirar endavat el nostre projecte!!
    Com sempre, va ser un plaer poder saludar-vos.
    I la targeta és molt xula!
    Una abraçada. Sílvia

    ResponderEliminar

Gràcies pels teus comentaris, ens encanta llegir-los :-)
Gracias por tus comentarios, nos encanta leerlos :-)